sobota, 14 marca 2009



Tak ostatnio zauwazylam..ze mi sie perspektywa lekko wykrzywia;-)



8 komentarzy:

  1. i bardzo dobrze, proste , nieskomplikowane kadry sa dobre dla frajerow fotograficznych. ty mi mi tu kochana wyrastasz na konkurencje :) tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń
  2. podejrzewam, ze krzywizna ta wynika czesciowo z zawartosci szklanki na 2 zdjeciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet jesli przyjac Twoj tok rozumowania drogi Marku (a wiedziec powinienes,ze i na 2 zdjeciu krzywizna nie jest niczym uzasadniona,bo byles obok heh),to jak sie ma ow szumne stwierdzenie do reszty ujec heh;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perspektywę wykrzywioną w podobny sposób miałem gdy wychodziłem w ostatnią sobotę od Grzesia Gregora. Zauważyłem też że znosi mnie z trasy. Szedłem wielkim łukiem w stronę osiedla młodych. Obawiałem się że po 20 min drogi znowu wyląduję u Grzesia- takim wielkim szedłem łukiem

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się wszystkie, ale najbardziej drugie

    OdpowiedzUsuń
  6. byla tu tez marszowata kurwa? aaach byla , jebana kurwa. jak masz jakis problem to daj znac kurwo. 508733496

    OdpowiedzUsuń
  7. Grzesiu....zawsze Cie mialam za czlowieka z klasa, a Ty mi tu jakims burackim-prostactwem zasuwasz...nieładnie:-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne wykrzywione, :) mi tez ostatnio się takie ujęcia podobają. :))

    Grzegorz przesadzasz...

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń